3 mars

Heej alla. Det har inte blivit så mycket bloggande på senaste och tid har ju funnits till men det har inte blivit av. Men nu fick jag för mig att skriva av mig lite. Vi har börjat ny kurs i skolan - kommunikation på organisationsnivå och för en gångs skull känns det riktigt kul. Hoppas att det håller i sig men i denna kurs är det tenta så snart förvinner jag in i pluggdimman igen.

MEN detta kan ha vart mina sämsta veckor någonsin när det kommer till mat och träning. Jag mådde inte bra förra veckan, var förkyld och hade ont i halsen och denna veckan har det vart likadant och idag hände det nåt med ryggen. Hoppas att det inte håller i sig. Fick hem ett nytt nummer av topp hälsa idag och blev ännu mer peppad till att börja hårdträna. Så nästa vecka ska jag köra igång med morgonpromenader, bättre kost och mer tid på gymmet.

Har även inhandlad en gammal byrå som jag målade om vitt så nu känns hemmet ännu finare. Nu saknas bara nya golv och ett ny renoverat badrum sen är det klart. Älskar mitt hem.






Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fint det blev med byrån:) jätte söt :)

Ska du få nya golv och nytt badrum i lägenheten? För visst är det väl en hyres rätt du har?



Vad är det för program du läser på högskolan?



Kram

Postat av: sandra

Heej. Tack :)



Ah jag har velat ha nya sen besiktningen så dom ringde för någon vecka sedan och sa att dom skulle lägga om alla golv och även renovera badrummet. Min lägenhet är ju väldigt gammal och dom har inte gjort om sen den byggdes..på 70 talet så det var nog på tiden :) Yes det är hyres.



Jag går media och kommunikation på HLK :)

Är du kvar på SF och Scandic?



Kram

2011-03-04 @ 15:37:29
Postat av: Alexandra

Åh vad roligt att få lite omgjort hemma :)

Hoppas det blir fint :)



Japp jag är på både Scandic och SF men är lite sugen på att plugga till hösten.. vet dock inte riktigt vad ännu..



Kram

2011-03-07 @ 13:56:20
URL: http://alny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback