24 mars

Godmorgon. Man blir lika glad varje morgon när man inser att det är fint väder ute. Tråkigt nog ska jag snart ta mig till skolan för lite tentaplugg. Men i eftermiddag tänkte jag inviga mina nya jogging skor jag köpte igår på Intersport. Jag trodde att allt skulle vara slut när jag kom upp och att det skulle vara omöjligt att få hjälp. Jag hade hittat två skor som jag var intresserad av men ville ändå springa på deras löpband för att se vilken sorts sko som passade mig. Det visade sig att jag hade valt rätt skor så det var ju skönt. Ne nu måste jag bege mig till skolan.

Kommentarer
Postat av: moster Siw

Snygga! Jag har likadana, fast i ljusblå. Men jag joggar inte utan bara stavgår med mina.



Ja, jag vet, vi ska komma när vi hinner ta lite ledigt, men vi har ju allt vi ska sköta om oxå.



Kramar, sköt om dej

2011-03-25 @ 09:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback