9 januari

Visst är det härligt när man somnar direkt på kvällarna, det är knäpptyst och du sover gott hela natten? Tyvärr händer det väligt sällan på helger här. Grannarna älskar att ha fest med högmusik, klampa i trappan och smälla igen ytterdörren. Men det är smällar man får ta när man bor såhär. Förutom det trivs jag!!

Idag har jag jobbat mellan 7-13 och tiden flög iväg, därefter åkte jag hem och åt söndagsmiddag hemma hos pappa och ann-sofie. Sen inser man att jag är dotter till Urban för när jag väl fått för mig något så ska det göras så jag satte mig ner och läste ett kapitel tilll tentan sen satte jag igång och målade min garderob. Har en walk in closet och där satt det trä balkar så jag målade dom vita. Ska köpa lite snygga lådor och sånt sen är det klart där inne också.

Imon börjar skolan på riktigt så först ut är K-möte sen lunch med tjejerna och efter det är det skype föreläsning ifrån USA. Intressant! Sen blir det ett step/styrka pass. Nu kör passen igång igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback