30 januari

Nu var det ett tag sedan jag skrev men jag har verkligen inte haft tid. Det har vart full rulle hela veckan. Men nu är insparken över och man kan börja fokusera på andra saker igen. Det har vart en bra vecka och förhoppningsvis tycker nollorna också det. Det var väldigt blandade åldrar på PParna så det var inte många som dök upp på alla aktiviteter och det kan man förstå. Så snart ska planeringen för den stora insparken börja.

Nu har vi även börjat en ny kurs som heter Viseull kommunikation som handlar om bild och rörelse. Man ska kunna analysera bilder, producera något eget och vi har även ett stort projekt pågång.

Nu ska jag gå ut på en liten promenad i solen och sen kommer pappa och ann-sofie förbi på lite fika och efter det blir jobb.

På torsdag åker vi till London och jag längtar ihjäl mig. Det ska bli så kul att träffa Emelie och Liselotte igen, se London, shoppa och bara komma iväg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback