22 januari

Underbara lediga helg du är varmt välkommen. Nu är tentan äntligen gjord och hur det gick har jag ingen aning om faktiskt. Böckerna var med och det var multiple choise frågar vilket kan antas vara lätt men fel fel fel. Vissa var uppenbara medans andra var riktigt lika. Men nu släpper vi det och ser framåt istället. Blir det omtenta så blir det, inte hela världen. Men det hade vart skönt att klara den.

Efter tentan hade vi ett snabbt K-möte och planerade in det sista inför insparken på måndag. Då kommer det alltså nya nollor till PP programmet som vi har planerat. Så det kommer bli en massa lek, festande, kvällar på kåren, uppdrag, caj och en slutsittning. Tror det kommer bli kanon!

Igår var det äntligen dags för tentafest och den var riktigt lyckad och jag hade hur kul som helst. Skönt att vara vid liv igen efter allt pluggande.

Nu kom jag precis hem ifrån Maxi. Jag och Amanda tog en promenad dit och storhandlade. Vilket stök det var att få hem allt på bussen men nu är det gjort och kyl och frys är fylld igen.

Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback