2 januari

Dagen bestog först av lite plugg och mycket ångest inför Arla. Ska nog vara kvar där till sommaren iaf sen får det vara nog! Man ska ju inte ha ångest över att gå till jobbet. Men det komiska är att både jag och Becka ville verkligen inte så påvägen dit sa jag:
- Tänk om det bara skulle vara 50 rundor kvar.
- Fast det händer ju aldrig.
- Ne det är sant..men 200 iaf.
Vi brukar ha runt 250 rundor per pass. Drifledaren kommer sedan in med ett fult leende och säger:
- Det har gått okey idag, när vi kom hit imorse hade vi ungefär 300 listor totalt...och vi har kört runt 240 så ni har 60 rundor kvar.

Vi var klara 16.30..Sånt skämt! Så klockan 18.10 stämplade jag och Becka ut. Vi kunde vart kvar och städat men denna månaden blir det 3 Arla söndagar så jag kände att jag får mina pengar ändå. Så nu har jag precis ätit och tänkte ta tag i pluggandet igen.

Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback