1 januari

Nytt år - nya möjligheter. Men så säger man varje år! Detta året ska jag inte ha några nyårslöften som jag inte kan hålla så jag ska satsa på att må bra. Sen måste jag nog lära mig att ta det lite lugnare också, satsa mer på skolan och låta jobbet vänta lite.

Igår var det alltså dags för nyårsafton. Tjejerna kom hit och vi åt en god planka, spelade lite kort och lekte leker och hade det allmänt trevligt som vanligt. Runt 11 tiden drog vi oss bort mot festen och 12 slaget spenderades på taket på parkeringshuset på öster. Jag och lowisa sa direkt - nästa år ska vi inte fira i Sverige. Men är inte nyår lite överskattat? Likaså påskafton, midsommar och alla andra stora dagar.

Idag har vi tagit det lugnt och haft en bakis och ätardag även att vi alla mådde bra efter igår. Lowisa och Fia sov här men sen kom Emelie, Janina och Amanda också. En mysig dag med tjejerna helt enkelt. Nu åkte dom precis och jag ska nog kolla på en film sen sova. Imon måste jag ta tag i plugget sen är blir det Arla mellan 14.30-23.

Hur var eran nyår och har ni några nyårslöften?
Ha det så bra :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback