7 februari

Godkväll mina vänner. Jag tog mig friheten att ta ledigt idag. Det gick verkligen inte att komma upp när klockan ringde. Som tur är har vi inte tenta denna kursen så jag missade inte så mycket och produktionen börjar nästa vecka. Men jag gick till skolan en sväng och pratade grupparbete sen tog jag en sväng på stan innan jag tränade.

Jag köpte även en detox kur som jag ska hålla på med i 7 dagar. Jag har inte riktigt fattat det här med detox men har ändå velat göra en rensning. Man vet ju knappt vad man stoppar i sig ibland. Men jag köpte den på hälsokost och man dricker den på morgonen och håller på i 7 dagar. Man ska fortfarande äta men gärna skära ner på kaffe, fet mat och onyttiga saker. Man kan leva som vanligt, träna och hålla igång. Så detta är ingen fasta och man bantar inte och kommer inte förlora en massa vikt. Däremot är den bra då man kommer rensa ut det giftaga man har i kroppen, man kommer förhoppningsvis bli piggare och må bättre. Jag kommer även sluta äta pasta i minst en vecka. Jag äter alltid pasta och har det till allt så nu tänkte jag testa i en ny kost.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback