13 februari

Nu är det bara en dag kvar av min detox kur och det har gått mycket bättre än vad jag trott. Om det funkat vet jag faktiskt inte men jag har kännt mig piggare, orkat mer och inte vart lika hungrig som jag brukar och allt har fungerat bra. Kuren var ju inte jätte god men den gick helt klart att dricka. Jag skulle absolut kunna göra det igen!

Helgen har bestått av jobb. Igår Linden och idag Arla och båda tidiga mornar så jag har inte gjort så mycket mer. Tjejerna var här i fredags och vi lagade tacos och kollade på Satc 1a säsong. Idag fick det bli ett stationspass efter jobbet och efter det har jag gjort lite mat och kollat på Solsidan.

Imon är det produktionsvecka så vi ska ut och fota och planera veckan. Jag tror att det kan bli rätt bra!
Imon är det ju alla ♥ dag och vad vore inte bättre än att fira det med sina vänner. Mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback