10 februari

Vart kom snön ifrån? Jag som trodde att våren var påväg men tydligen inte. Har suttit i skolan hela dagen och klurat på vårt grupparbete som vi kommer hålla på med den närmaste veckan. Men nu tror jag att vi har en ide.

Ringde jobbet imorse och fick klart för mig att jag får jobba båda perioderna i sommar och ledigt v.25 så nu måste jag försöka få bort det andra jobbet. Kan inte riktigt jobba som jag gjorde förra sommaren.

Sitter och skypar med Danni :) Skönt att höra att hon har bra. Lite smått avundsjuk på att hon befinner sig i varma Australien. Nu ska jag snart träna med Amanda, vi ska testa intervallflex. Imon ska jag gå mot ljusare tider iaf och sen luncha med Fia.

Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback