26 september

Det är sånt riktigt höstväder ute. Egentligen vill jag bara ge mig ut på en riktigt lång powerwalk men jag tror att jag stannar i värmen och tar det imon istället. Idag har jag jobbar mellan 6-14.30 och nu har jag fixat några matlådar för nästa vecka.

Igår var det avskedsmiddag för Donna ute i hennes stuga. Det var jätte mysigt och vi åt god mat och pratade massa. Bäst var efterrätten som Lowisa lyckats jätte bra med. Tråkigt att hon ska åka nu men jag måste erkänna att jag är riktigt avundsjuk för jag hade kunnat åka igen. Men jag hoppas och tror att hon kommer få det hur bra som helst och med lite tur så kan vi komma och hälsa på nästa år.

Imon är det skola igen efter en veckas ledighet och hemtenta plugg och den nya kursen börjar - Massamediakunskap. Det känns lite konstigt att vi redan gått i skolan i 5 veckor och är klar med en kurs. Sen var inte denna kursen så intensiv som de kommande är men en grund kurs är alltid bra.

Dags för soffläge. Ha det så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback