16 september

Det har inte blivit så mycket uppdaterat här på senaste men den här bloggen har funnits i flera år..Och på den tiden gillade jag att skriva av mig men sen fanns den enbart där för att ni skulle kunna följa mig på mina äventyr. Så antagligen kommer den försvinna inom kort eller så får jag lära mig att uppdatera lite oftare helt enkelt!

Skolan är i full gång, vi har haft massa föreläsningar, en artikelinlämning, redovisning av grupparbete och imon har vi ett seminarie och nästa fredag har vi hemtenta inlämning. Så allt rullar på och om två veckor börjar redan nästa kurs som ryktas vara riktigt svår!

Igår var det Ringers Reunion och alla var samlade och vi hade riktigt kul faktiskt. Som vanligt när man är ute sånna stor gäng tappar man bort alla efter ett tag men det blev en lyckad kväll. Idag har jag suttit och läst endel tills imon, pratat mycket med syster som förövrigt blir sambo om två veckor :)

Själv går det inte så bra på lägenhetsfronten men jag säger väl som alla andra - det kommer!

Nu tänkte jag läsa några kapitel till innan det är dags att träffa tjejerna och sen blir det Caj.

Och som vanligt såhär runt hösten så blir jag sugen på att färga håret brunt och slippa bry sig om dyra frisörbesök och utväxter..Men som vanligt tvekar jag men bli inte förvånad om jag blir ljusbrun eller något!

Ha det så bra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback