29 maj

Det verkar som att hela stan har börjat förberedda sig för fest.. utom jag! Ska in och jobba 21-03. Men jag är glad ändå. Igår jobbade jag mellan 7-17 och det var folk hela tiden så tiden gick riktigt fort. Efter det var det bara att skynda sig hem och fixa iordning sig inför bio med tjejerna och Sex and the city 2. Den var så himla bra!! 

Idag har jag och Annie vart en sväng på A6 och jag fick med mig ett par tights och ett långt vitt linne. Var tvungen att åka upp med min mobil eftersom den inte hade någon täckning någonstans. Men tydligen så fungerar inte telefonen eller sim kortet förrens nummer porteringen skett vilket sker på måndag natt!

Imon ska jag och mamma till mormor en sväng och efter det måste jag hem och läsa min bok. Har den muntliga delen på engelska på tisdag nämligen. På måndag börjar jag jobba på riktigt för då drar schemat igång. Ska bli roligt faktiskt att komma igång på riktigt igen. Efter det ska jag direkt ner till hotellplan där det är dags för lillebros bal. 


Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback