25 maj

Idag har jag irrat runt hela dagen. Jag tänkte gå upp tidigt men när jag insåg att det regnade var det skönare att ligga kvar. Jag har vart uppe på a6 för att köpa en mobil men den får jag inte förrens på torsdag eftersom mamma var tvungen att vara med! Efter det blev det lunch på Twin med Emelie, Jossan och lilla Freja. Sen hann jag och Emelie gå en sväng på stan innan det var dags för mig att jobba 16-21.30 och det gick faktiskt riktigt snabbt.

Vissa saker kan verkligen få mig att le.. Saker som inte fick mig att göra det innan. Ser jag en hund nu så ler jag som bara den, ser jag barn så blir ännu gladare och nu lyssnar jag på David Guetta & Chris Willis ft Fergie & LMFAO - Gettin over you och jag kan inte sluta le. Låten får mig att tänka på USA som bara den. Jag har sett David Guetta, LMFAO och Fergie live och alla är helt underbara och går inte riktigt att beskriva. Jag kommer nog alltid le åt mina minnen av USA och min tid där! Det finns nog inga ord som kan beskriva hur sjukt mycket jag saknar det. Jag önskar att jag kunde åka tillbaka. Det är klart att det är jätte kul att vara hemma och kunna träffa alla men jag mådde så himla bra där borta. Jag ÄLSKADE det livet! ´
Ne nu ska jag fortsätta lyssna på Davids grymma musik och Fergies vakra stämma.. Galet vad grym hon är den kvinnan.

Imon ska jag och Annie gå en sväng och sen ska jag luncha med Pappa på Jensens.

Ha det så bra allihoppa :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback