23 maj

Jag kommer somna vilken sekund som helst men jag tänkte bara uppdatera lite. Igår var det dags för fest inne hos grannen. Han har vart i Kosovo ett tag och är nu hemma i en vecka. Det blev en massa prat, god mat och självklart kubb. Senare på kvällen drog vi oss ner till stan där jag träffade tjejerna och vi satt på piren ett tag.
Igår sa vi hejdå till Emma. Jag vet att du kommer ha det så himla bra och njut nu av den tiden du har där borta men vi kommer sakna dig här hemma :)

Idag har jag jobbat mellan 16.30-20.30 och det blev lite roligare eftersom det är storhelg. Tiden gick så himla fort och nu är jag hemma igen. Tänkte plugga lite innan jag ska sova. Har prövningen i markndasföring imon och efter det ska jag till Arla och skriva på lite papper och få schemat inför sommaren!!

Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback