21 maj

Varför tar man aldrig tag i saker direkt istället för att sätta sig ner och ta det lugnt..Då fastnar man där! Jag har iaf vart och solat, färgat fransarna, städat och fixat lite och nu ska jag läsa på frågorna lite. Provet flyttades till måndag eftersom dom tyckte att jag hade fått för lite information. Det är alltid skönt med några extra dagar men jag hoppas ändå på det bästa. Ikväll blir det myskväll hemma hos Emelie med en mängd godis och massa prat!

I måndags var jag och slingade utväxten.. det var iaf mitt försök till det hela men jag lyckades inte så väl antar jag. Jag gick därifrån med utväxten kvar, ett fläckigt och grymt blonderat hår. Vad som hände vet jag inte riktigt eftersom mitt hår ljusfärgas och inte blonderas men hon trodde väl att det var fint..Jag fick komma tillbaka igår och fixa till det. Visst utväxten är borta men hur jag ser ut på huvudet ska vi inte ens prata om. Jag är fortfarande inte nöjd med dom står inte för några fler kostnader och det finns inte så mycket att göra eftersom håret nu är så blondt kommer inte mycket fästa. Jag ska tvätta det några gånger och försöka låta det va och gå runt med keps om det inte blir bättre..Ni kan tycka att jag överreagerar men hur kul är det att gå till frisören och inte bli nöjd? Det tog dom ett år i usa att hitta min rätta fina guldiga färg och nu är jag tillbaka på det grymt onaturligt vita håret!!! Man kan ju inte bli annat än sur..

Jag har även fått tillbaka jobbet på arla så nu kommer jag vara både på äldreboende, donken och arla! Jag kommer även jobba på alla tre i sommar. Så ni kan få se mig v.26 annars ses vi v.33 när jag har jobbat klart..Jag vet nog inte själv vad jag har gett mig in på men jag får hoppas att det går bra.

Nu ropar marknadsföringen och kaffet på mig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kör på din naturliga hårfärg i stället. Det är ju inte meningen att du ska vara blond!

2010-05-22 @ 11:00:44
Postat av: sandra

Klart jag kan vara blond! Det gäller bara att vara nöjd hös frisören och det är väl inte för mycket begärt!!

2010-05-23 @ 21:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback