18 maj

Jag är nog den sämsta människan när det kommer till att gå upp ur sängen men jag är nog den bästa när det kommer till att snooza. Ändring på detta tror jag! Idag ska jag plugga hela dagen, ska bara äta frukost sen ska jag köra igång.


I lördags var det avskedsfest hemma hos Emma. Det blev god mat, roliga lekar och massa prat. Det var riktigt kul samtidigt som det kommer vara tråkigt utan Emma i ett år men jag tror på henne och vet att hon klarar detta. Samtidigt som vi ska hälsa på henne om våra planer håller vilket jag tror stenhårt på :)
Igår var jag och Emelie på pass vid 12 tiden och sen gick vi och åt en dagis och pratade framtidsplaner och sedan sprang vi snabbt ner till Lowisa där vi alla tre satt och drömde oss bort. Jag tror på det här!!

Efter det slingade jag håret men det har vart ett bra tag sedan jag blev såhär missnöjd så på lördag ska jag tillbaka och då göra det hos en jag vart jätte nöjd med. Sen mötte jag upp Fia, Emelie och Emma för en fika på Sandys. Vilka goda morotskakor dom har :)


Ne nu kallar maten och plugget, ha en bra dag :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan du sakna Emma när du inte har varit hemma på ett helt år och inte umgåtts med henne? Då är det väl som vanligt!? Ni har ju inte setts på ett år innan heller!

2010-05-19 @ 14:17:27
Postat av: Anonym

varför svarar du inte på dina kommentarer?

2010-05-23 @ 10:14:11
Postat av: sandra

Varför ska jag sitta och svara till någon jag inte vet vem det är? Klart jag kommer sakna henne. Hon ska vara borta i ett år!

2010-05-23 @ 21:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback