14 maj

Hör och häpna - jag och pappa var på gymmet idag kl 8.30. Det var bra att träna med pappa och han visade hur jag skulle göra. Benmaskinerna kan jag men när det kommer till armarna är det inte så mycket att hurra över. Sen gick brandlarmet och det tjöt som bara den så det var bara att skynda sig och gå ut. Vi hade duschat klart och vara klara som tur var. Men det var i en lokal nedanför friskis som larmet gått men larmet utlöstes i friskis lokaler också. Efter det har vi irrat runt efter studentkläder och presenter till Niclas och till slut hittade vi allt! Sen köpte jag min efterlängtade väska och efter det blev det en lunch med mamma på Jensens. Nu ska jag kolla på sista Johan Falk och äta den sista chokladen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback