8 mars

Helgen var för kort men så är det alltid. De senaste helgerna har jag inte gjort något speciellt men det är också skönt. Nu till helgen ska jag downtown och träffa tjejerna och kolla på St Patricks paraden. Längtar redan!
Igår efter gymmet hann jag bara hem och städa rummet och slänga ut kläder och allt annat jag samlat på mig under dessa månader. Sen åkte vi till mormorn och morfarn på middag och de pratade om allt dumt de gjorde i skolan när de var yngre och alla tittade på mig och väntade på att höra mina hyffs..Vi svenskar har endel att leva upp till märkte jag, vi är allt för snälla helt enkelt.

Värmen har kommit men idag är det grått, dimmigt och regnigt. Men det har inte regnat på månader så jag ska inte klaga. Bara solen skiner på lördag och när mamma är här så är jag glad! På förmiddagen har jag tvättat, städat och fixat endel och nu sover lillan och jag satte mig precis här. Väntar på att Malin ska logga in så vi kan ha våran skype date sen ska jag kolla klart på Oscars galan.

Denna veckan börjar äntligen alla serier igen såsom Gossip Girl, 90210 och Melrose Place. Jag erkänner att jag är en tv nörd och jag kommer självklart befinna mig i soffan ikväll. Men innan dess ska jag ut på en promenad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback