7 mars

Vi hade det jätte trevligt igår och det var kul att se tjejerna igen. Har inte sett dom på två månader vilket är en katastrof. Så nu får vi umgås så mycket det går dessa månader. Sara skulle åkt hem ungefär samma tid som mig men hon har förlängt i två månader! Vi beställde hem lite mat och hyrde film. Vi såg The Box, sen aldrig denna film! Kan vart den konstigaste filmen på länge..

Nu är klockan lite efter 9 och jag har precis ätit frukost. Ska på ett Six Pack Attack pass om en timma och efter det gå en stund. Hade tänkt att ha en shopping dag idag. Men stannar jag hemma så spenderar jag inga pengar. Smart där! Ne men jag tänkte städa ut garderoben och rensa lite kläder och donera bort dem.




Ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback