5 mars

Äntligen fredag och det var dags för ett Bosu/Interval pass. Svetten har aldrig runnit så mycket innan, jag älskar verkligen dessa pass. Ska bli kul att få hem pulsklockan och se hur mycket kalorier man bränner. Efter passet gick jag på Six pack attack och sen åkte jag hem och gick ut på en powerwalk. Lite för mycket av det goda kanske men det är så underbart väder. Solen skiner, himlen är klarblå och det är ca 3 plusgrader. Snön börjar sakta smälta bort så jag hoppas på att våren kommer snart :)

Nu har jag precis ätit lunch och ska snart duscha sen ska jag till Ikea en sväng. Jag behöver kaffe och lite choklad inför helgen. Förra gången råkade jag köpa koffeinfritt kaffe! Ikväll ska vi på Alice in Wonderland in 3D och efter det Cop Out eller nån annan film.

Update; Nu sitter jag här med kaffe och ahlgrens bilar :)


Hur är allt hemma?
Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback