4 mars

Idag är det exakt 2 månader kvar tills jag kommer hem till Sverige. Solen skiner och vädret är underbart. Melanie var förbi med H innan och vi tog med barnen ut på en promenad. Sen åkte dem hem och vi åt lunch här hemma. Sen körde jag P till skolan och efter det tog jag en långpromenad. När jag hämtade P kom hon inte ifrån samma ställe utan alla elever kom ifrån idrottshallen. Det visade sig att skolan hade fått ett bombhot och att alla elever satt där. Ju närmare jag kom såg jag alla polisbilar. Sjukt men man inser ibland att man verkligen befinner sig i USA. Jag hoppas att det inte var på riktigt. P går nämligen till Glen Ellyns High School så det är en stor skola!

Idag klickade jag hem årets bikinisar. Inser även att jag inte kommer vara ensam om den ena så det fick bli en ifårn Forever också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback