3 mars

Idag har det vart en härlig dag, strålande sol och det kändes som vår. Det varma vädret har börjat komma så jag hoppas att våren är påväg. På förmiddan hade vi playdate hos Melanie och efter det åkte P till skolan och jag till gymmet. Jag gick på en Bootcamp klass som var riktigt bra. Efter det hann jag bara hemma och släppa ut hunden, hämta upp P och därefter lägga henne i en timma innan det var dags att hämta upp C. Vi åt mellanmål och sen åkte vi till biblioktet där vi lånade böcker om Sverige så nu ska dom få lära sig ett och annat.

Jag har fått höra från många håll att jag ser trött ut. Inte en komplimang direkt men jag är alltid trött. Spelar knappt någon roll vilken tid på dygnet det är eller hur mycket jag sover. Antar att mina tanker är överallt, jag tränar och har endel att göra.

Nu sitter jag här med en B&J glass och fuskar. Konstigt nog var den inte lika god som jag förväntat mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback