28 mars

Jag mar inte alls bra och mamma lamnade nog kvar forkylningen har borta. Huvudet ar tungt, jag har ont i halsen och jag kanner att jag ar pa gransen till feber. Jag sov till 11 idag sa jag har bara atit frukost. Vi ska till Toms foraldrar och ata middag runt 5 tiden och innan dess ska jag bara vila framfor tvn.

Igar vad jag och Bianka och fixade haret och det blev riktigt bra och efter det at vi lunch pa Panera bread.
Pa kvallen akte jag och Mel over till Bianka for hon jobbade sa vi passade pa att leka med bebisarna. Dom ar sa himla sot dom sma liven! Efter det akte vi och halsade pa Nick pa hans jobb.

Barnen ar lediga ifran skolan hela nasta vecka eftersom det ar Spring Break sa foraldrarna har tatt ledigt torsdag och fredag sa vi ska till Chicago hitta pa nat :)

Ha det sa bra :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej vännen,

Tråkigt å höra att du inte mår bra, hoppas att du haft en bra helg ändå.Krya på dig nu så hörs vi i veckan.

Saknar dig gumman/kram Pappa



2010-03-28 @ 22:11:08
Postat av: Farmor

Tack för din e-post Sandra. Jag hoppas att det bara är en vanlig förkylning som du fått. Jag kommer att skriva till dej mer när jag och farfar kommer hem, vi ska göra en liten resa. Då kan jag berätta lite mer för dej.Var rädd om dej farfar hälsar så gott till dej.Kram

2010-03-29 @ 16:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback