12 mars

Det kommer inte bli sa mycket uppdateringar den sista tiden eftersom min dator tyvarr inte gar att radda harifran. Men jag ska forsoka sa ofta jag kan!

Efter att mormorn hamtat upp barnen akte jag pa bosu passet som vanligt. Idag var det ett riktigt bra pass med mycket fokus pa armarna vilket jag kan behova. Efter passet var jag helt dod och jag maste verkligen vila kroppen kanner jag. Men en liten shoppingtur gjorde susen ocksa. Hade lite saker jag var tvungen att fixa.

Nu har jag suttit framfor tvn i timmar och borde skammas men det ar min lediga dag och jag ska njuta till max. Har sett halften av alla program jag spelat in. Ikvall kommer Mel hit och vi ska kolla pa Old Dogs. Imon ar det dags for St Patricks paraden downtown. Som det ser ut nu ska det regna sa det stora paraplyet far folja med.

Mamma kommer snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback