11 mars

Nu har jag fatt annu ett virus och detta viruset tog bort en viktig process pa datorn sa inga program fungerar tyvarr. Eftersom jag inte kan nat om dator ar det battre att lata den vara. Sa darfor sitter jag vid Cs dator for att uppdatera lite snabbt.

Igar jobbade jag kvall sa vi kollade pa Where the wild things are. Den var faktiskt helt ok och battre an jag trodde. Nar barnen lagt sig kollade jag pa Up in the air som ocksa var bra!
Lillan ar hemma ifran skolan idag for hon mar inte bra, just nu sover hon och jag kollar pa serier jag inte hunnit kolla pa. Igar var det 16 grader men idag regnar det och ar ca 13. Vinterjackan ligger numera i garderoben.
Nu ar det bara 6 dagar tills mamma kommer och det kanns overkligt att tiden gatt sa snabbt. Men det ska bli kul att ha henne har sa jag kan visa henne runt och att hon far se min vardag.

Ikvall blir det gymmet en svang :)

Ha det sa bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback