1 mars

Redan mars? Hoppas på att våren kommer snart. Kollade på Saras bilder ifrån förra St.Patricks day och då var det vårväder så jag hoppas det är vår om 2 veckor här också. Man kan ju inte göra annat än att hoppas. Idag har jag båda barnen för C mådde inte bra. Vi har kollat på film, Everybody´s Fine. Den var faktiskt bättre än vad jag trodde. Såg att det kommer ut endel bra filmer nu i mars så som, have you heard about the Morgans, Up in the air, New Moon och The Time Travelers Wife. Nu sover barnen och när de vaknar ska vi äta mellanmål och sen får vi se vad vi hittar på. Ikväll blir det en tur till gymmet eller en promenad och sen finalen av The Bachelor såklart.

Idag har jag förresten en sån dag då jag är trött på det mesta. Man får ha sånna dagar och det är inte ofta det inträffar. Har börjat inse hur när det är slutet. På torsdag är det exakt två månader kvar tills jag är hemma igen. Jag kan fortfarande inte fatta att jag kommer klara detta, att jag gjorde det. Jag kommer aldrig ångra det men så nära slutet är det mycket tankar och känslor som kommer upp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback