8 juni

Sitter här och halvsover och borde sova men jag ska bara kolla klart på ett program!
Jag har jobbat hela helgen och i söndags gick jag delad och jobbade mellan 7-12 och 16.30-21. Emellan det var jag på vätterstranden med Danni, vi åt lunch och solade :) Och sen kollade vi på hennes nya lägehet som var jätte fin. Jag blir så sugen nu men måste vänta lite!

Idag jobbade jag ett kort pass på Mcd och efter det blev det en sväng på gymmet. Riktigt skönt faktiskt så nu måste jag försöka komma igång på riktigt. Men det blir svårt när man jobbar så olika tider och ibland jobbar dubbelt. Imon jobbar jag mellan 7-12 och därefter har jag utbildning mellan 13-17.

Ne nu måste jag sova så jag orkar jobba imon. Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback