24 juni

Godmorgon!

Allt känns så mycket lättare och roligare när man vaknar upp till sånt här väder. Tråkigt nog kommer jag inte kunna vara ute nåt ändå. Ska in till frisören snart och plocka brynen och färga dem och fransarna. Efter det blir det jobb på donken mella 10.30-14.30 sen ska jag ta en promenad upp till Lindgården där jag kommer befinna mig mellan 16-20. Sen hinner jag inte mer än hem och packa, duscha och fixa saker innan det är dags att sova. Imon jobbar jag mellan 7-11 och sen hämtar Fia och Joakim upp mig och det bär av mot Öland.

Ha en bra midsommar allihoppa :)

Kommentarer
Postat av: moster Siw

Trevlig midsommar! Det var skönt att höra att jag inte sitter ensam inne o jobbar midsommarafton. Är här 8-12, sen ska vi ha fest hemma i trädgården på kvällen. Mat, jordgubbar och dryck, krocket, kubb m.m.

Ha det så gôtt lilla gumman!!!

2010-06-24 @ 16:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback