14 juni

Godkväll!

Känns inte som att jag hinner med bloggande nu när jag jobbar varje dag. Mitt liv består mest av att sova, äta och jobba känns det som. Men jag klagar inte (än). Sen sist har syskonen tagit studenten och den dagen var det fullt ös och dagen efter var det lagfest med tjejerna. Vi satt hos Mickan först och senare gick vi till Karlssons, kvällen var riktigt lyckad!

Idag har jag jobbat och efter det var jag på gymmet en sväng och nu har jag precis kollat klart på Date Night och tänkte sova snart.

Barnen ringde mig på skype i lördag precis innan jag skulle gå. Det var så himla kul att se dom! Har inte pratat med dem sen jag åkte den 3e april. Dom var så söta så mina små prinsessor och lillan hade blivit ännu bättre på att prata. Direkt när jag såg dem ville jag inget annat än att hoppa in i skärmen och ge dom en stor kram. Dom kommer alltid betyda nåt för mig.

Då var midsommarplanerana äntligen bokade och klara - Öland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback