1 juni

Datumet borde innebära att sommaren redan vart i full gång men det känns knappt som att vi haft nån vår. Jag hoppas att värmen kommer på riktigt snart. Jag har vart uppe ett bra tag och skrivit lite stödord för den muntliga delen i engelska idag. Jag hoppas att det går bra. Efter det ska jag direkt ner till friskis och köra ett pass på gymmet.

Nu har verkligheten och allvaret börjat igen vilket jag är glad över. Jag har nämligen börjat jobba på riktigt och har knappt nån ledig dag förrens midsommar. Men det är skönt för jag har vart hemma allt för länge och bara jobbat nån tid då och då! Efter ett tag kommer jag säkert böna och be om ledighet..haha.

Nu har både bror och syster gått bal och båda var så himla fina! Man önskar verkligen att man kunde gå igen. Här kommer lite bilder på dom :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback