7 juli

Heej :)

Idag jobbade jag mellan 7-11, hör och häpna men jag cyklade till jobbet. Väl hemma väntade Fia på mig och vi låg i poolen och solade nån timma innan vi gick upp och la oss och sedan åkte och köpte lite mat. Det var skönt med en heldag i solen. Nu har vi ätit en god pastasallad här hemma och har vart ute och spelat kubb.

Igår var på vi Nelly Outletten och Lager 157. Jag hittade två tunikor, en strandväska, bikini och ett armband på Nelly. På lager blev det två flytta hemifrån saker, ett par rosa tygskor, armand och ett randigt linne. Jag var mer än nöjd med dagen och jag tror att det blir en till tur till Nelly innan det stänger igen!

Nu tänkte jag läsa lite i Elsas Mode och sen sova (älskar den!!) Ska ta mig ut på en springrunda imorgon bitti sen spendera så många timmar jag kan vid poolen innan det är dags för jobbet.

Ha det så bra :)


Freja vid friadalen förra veckan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback