3 juli

Heej :)

Efter en heldag på vätterstranden med tjejerna igår gick vi en sväng på stan. Lite nya kläder tack! Det är för mycket rea överallt och kläderna ligger i en hög eller på golvet. Då orkar man inte gå där och riva. Jag hoppas att det blir en tur till Nelly Outletten nästa vecka. På kvällen gick jag och Malin och satte oss på Piren och tog ett glas vitt och rose. Det var riktigt trevligt faktiskt men efter ett tag blev det lite för mycket folk!

Min mobil lyckas med det mesta. Nu står det t ex inte vem som smsar mig utan det står bara datum..Klart man ändå öppnar smset och ser vem det är ifrån men ändå. Och imorse ringde inte alarmet för de hade ställt in sig på att bara ringa mån-fre även att jag har varje dag! Den har nog fått solsting eller nåt.

Jag och Fia skulle åkt till Axamo idag men hon vaknade med feber och huvudvärk så jag har suttit och kollat på reprisen av So you think you can dance men nu vill jag åka och bada så jag, bror, nina och mamma ska nog åka iväg någonstans.

Imon jobbar jag 6-14.30 och jag vet redan nu att jag inte kommer somna inatt så det kommer var en trött sandra som kör truck imon. På kvällen ska jag och Malin äntligen se Eclipse. Känns som att vi är sist med att se den men bättre sent än aldrig.

Ha en bra dag i värmen :)


Jag på Twin i onsdags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback