25 juli

Idag har det vart en riktig slappardag. Jag gick upp runt 9, åt frukost och gick tillbaka till sängen med datorn. Det har ju regnat hela dagen. Efter ett tag fick pappa för sig att rensa så vi ägnade oss åt det ett tag. Man samlar på sig en hel del under åren. Det mesta slängdes faktiskt! Sen när det lugnat ner sig lite gick vi ut och gick en sväng. Nu tänkte jag lägga mig och läsa lite. Det får bli Snabba Cash igen, beställde hem tvåan innan. Imon är det först jobb mellan 7-11 och sen 14.45-23.45 så denna veckan ska jag bo hos Danni :)

Igår fyllde Fia år så jag, Fia, Malin och hennes syster var ute på Piren och åt gott och efter det gick vi hem till Malin. Det blev en lugn men trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback