23 juli

Hejsan :)

Det har inte blivit så mycket bloggande på senaste men här kommer en kort update. Jag har jobbat på Arla och Lindgården hela veckan men tiden har ändå gått snabbt. Väl hemma har jag somnat direkt för jag vart så trött. Men nu är jag ledig tills på söndag så det är skönt och det behövs.

Idag har jag, fia och malin vart i Borås och på Nelly Outletten. Tredje gången gilt för mig och det fick följa med en myströja hem. På vägen hem var det lite problem med Maggie. Både mitt och fias säte vibrerade och den lät konstigt. Hon ringde Joakim och han trodde att det var nåt med däcket och hon frågade om det kunde åka av och han svarar ja. Klart man blir rädd! Hahah..Vi stannade till på Statoil och fixar Malin drog åt bultarna och vi körde vidare igen.

Sen mötte jag upp Liselotte i stan och vi åkte hem hit och kollade på Snabba Cash. Den var bra men dom hade missat mer än hälften av innehållet! Nu kom jag precis hem ifrån stan där jag fixade lite grejer. Han även in på Gina och köpte ett linne på rean.

Nu väntar jag på mer detaljer om kvällen. Det blir fika hos Lowisa och en tur till falks grav.

Ha det så bra :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback