15 juli

Heej :)

Idag jobbade jag mellan 7-11 sen hämtade mamma upp mig och vi åkte till Borås - Nelly Outletten. Jag hittade bara en lång rosa tröja med puff arm denna gång och det var ungefär samma utbud som förra gången. Efter det åkte vi bort till Knalleland där jag fyndade loss på Gina rean. Dom reade ut andra saker än hemma och allt var inte så rörigt så det fanns endel att hitta. Det blev en vit skjorta, ett par svarta shorts, två väskor och en bandau bh.

Lagerhaus blev det lite smått och gott att lägga i flytta hemifrån lådan. Imon är jag ledig för jag och en på jobbet bytte så vi jobbade en heldag var istället och var ledig en. Så jag, mamma, annie och hampus ska till Ullared.

Nu blir det The hills och sen sova.

Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback