10 juli

Heejsan :)

Jag vaknade av att Pappa knackade på mitt fönster. Blev lite småsur då han väckt mig men blev ännu mer sur när jag såg att klokan var 13.17 och mitt alarm inte ringt. I fortsättningen lär jag väl få ha 3 alarm så jag kommer upp. Det var skönt att sova ut och jag antar att jag behövde det men jag vet redan nu att jag inte kommer somna ikväll när jag ska upp 6 imon! Gick iaf upp och satte mig ute men det är för varmt ute idag så nu ska jag nog kolla på en film eller nåt.

Igår var det först en stressig kväll på jobbet sen vid 20 mötte jag upp tjejerna på Piren där vi satte oss och åt gott på bryggeriet. Efter sen mat, rinnig panacotta och dålig service blev kvällen riktigt lyckad. Tack tjejer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback