5 januari

Jag vet att jag inte uppdaterat lika ofta nu men det hoppas jag att ni förstår. Och jag lovar att ni ska få en daglig uppdatering på söndag!! NY var som sagt helt underbart och jag vill tillbaka ännu en gång men då får det bli på våren. Vi kom hem i lördags och då hade vi en tvkväll och tog det lugnt. I söndags åkte vi in till Chicago igen för att se bönan, shoppa och äta på cheesecake en sista gång. Därefter åkte vi till United Center för att gå på Blackhaws. Vilken känsla! Det var så kul att se en match, dom vann också. Det spelar en svensk i laget som kommer ifrån Eksjö.

Igår fyllde Claire 7 år så vi hade ett litet mini kalas när hon kom hem ifrån skolan. Hon fick lite smycken och en väska ifrån butiken Claire. Precis vad hon ville ha och att se hennes glada ansikte när hon öppnade gjorde helt klart min dag. Efter åkte vi ännu en gång till United center men denna gången var det Chicago bulls som spelade. Jag kan inte riktigt beskriva hur det var men jag saknar verkligen basketen och det var riktigt kul att se en match. Dom spelade jätte bra till 3e perioden men dom förlorade.

Idag har vi vart på ännu ett köpcenter och nu har vi ätit lunch och tjejerna kollar på SATC. Ikväll blir det mer shopping gissar jag och testa nåt nytt matställe.

Så allt är bra här borta och vi mår bra. Hur är allt hemma?






Alla bilder kommer på facebook nästa vecka :)


Kommentarer
Postat av: Farmor

Vi mår bra. Vi har fått så mycket snö och mer är på gång.Kallt har det också blivit,tempraturen ligger mellan 10-18 och vad jag har sett kommer kylan att hålla i sej.I kväll är det julmusik i Brandstorps kyrka där farfar är med och sjunger.

Ha det så bra och kram från oss.

2010-01-06 @ 11:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback