29 januari

Jag vet att jag ofta säger det här men vart tog den här veckan vägen? Det är redan fredag och jag är ledig. Jag har vart på Bosu Interval och sen Six Pack Attack på gymmet. Efter det tog jag en sväng till Forever 21. Varför hittar man aldrig nåt när man kan shoppa? Jag hittar alltid saker när jag ska spara och hålla ifrån mig ifrån det. Det var mest kaos inne på Forever för dom hade fått in för mycket och höll fortfarande på att packa upp. Dom har även fått in barnkläder och dom var så himla söta!!

Lillplutten fyller 3 idag och föräldrarna ska ut ikväll så jag ska vara barnvakt. Vi ska kolla på Nanny Mcfee och äta tårta. Ni ska få se tårtan. Jag ska ta massa kort och allt och lägga ut imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback