27 januari

Vissa dagar funderar jag verkligen på - vad gör jag här? Men jag trivs med vad jag gör men ibland blir det lite för enformigt. Men det går inte att göra så mycket med lillan så det är kul när stora kommer hem ifrån skolan. Vi har målat, haft på radion och båda har sjungt med och dansat. Sen har ja pratat svensk med barnen hela eftermiddag och dom blev helt galna och skrek och skrattade på samma gång. Måste låtit helt hemskt i deras öron men det var rätt kul så till slut frågade Claire vad vissa ord hette på svenska och jag fick denna lapp..


Kommentarer
Postat av: Sara Wallin

Saknar dej här hemma! :) men allt är detsamma, njut av alla 96 dagar du har kvar!



Längtar efer dig <3

2010-01-28 @ 23:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback