26 januari

Nu orkar snart min kropp inte hålla sig vaken längre. Jag kom precis hem ifrån två träningspass på gymmet. Först gick jag på kickbox/bootcamp och efter det testade jag Yogan. Jag tror jag får ge Yogan några fler chanser och testa olika lärare. Men det andra passet giller jag verkligen men bootcamp är inte att leka med men man går ju till gymmet för att kämpa så det ska jag absolut gå på fler gånger. Men nu är klockan lite efter halv 11 så det är verkligen dags att sova. Dagen har vart bra och lillan har skött sig fint, vi har vart iväg på story time så jag fick chans att forstätta på 4e twilight boken. Jag har fortfarnade inte läst ut den men jag har inte så många sidor kvar nu. Imon ska vi till Melanies hus så barnen kan leka tillsammans.

Godnatt Chicago, good morning Sweden!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback