23 januari

Nu är jag hemma i Chicago igen och det kändes konstigt att komma hem till 8 grader istället för 25 som det var nere i Florida. Veckan där nere har varit helt underbar och jag har alltid velat åka till Florida. Min dröm var alltid att åka till NY, LA och florida och nu har jag gjort allt det och det har vart helt underbart. Vi bodde i Marco Island och det var jätte fint. Allt var omringat av vatten och det går knappt att beskriva hur det såg ut. Jag trodde inte att Florida bestod av så mycket vatten och att det var så få vägar där nere. Det tog dom ett tag att få till vägar och broar men det bor jätte många där nere och dom flesta tar sig runt med båt. Min värdmammas föräldrar var också nere i Florida denna veckan och morfarn hade sin båt där nere så vi var ute med båten en hel del. Första dagen var vi ute med båten i flera timmar och dom visade mig runt, vi såg delfiner och allt var jätte härligt. En dag åkte vi ut med båten tidigt på morgonen för att leta snäckor. Tidvattnet var så lågt och vi var på en strand mitt ute i ingenstans och det var rätt härligt. På vägen hem tog vi en annan väg och känslan att åka båt är rätt härlig ibland. Vi har också bara tatt det lugnt och legat vid poolen. Vädret har vart härligt men det har inte vart jätte bra alla dagar men jag har ändå lyckats få lite färg. Men jag är glad att jag fick följa med på den här resan, nästa gång jag sätter mig på ett plan blir det hem till Sverige..


På Piren nedanför Condon


Ute med båten


Marco Island


Poolen


Ute med båten


Utsikten


Krabbor


Jag & Claire på båten


Mina söta prinsessor i deras matchande outfits


Kommentarer
Postat av: Maria Johansson

niiiice!! :D



o du är precis lika brun som vanligt! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback