11 januari

Imorse ville kroppen verkligen inte upp, det hade vart så skönt att bara ligga kvar i sängen. Men sån tur har man inte alltid. Dagen har gått bra och fort. Jag och lillan har vart runt lite och när claire kom hem ifrån skolan tog jag med henne och tog H1N1 sprutan. Det var nog dags att ta den. Det kändes ingenting och än så länge mår jag bra. Jag tror jag byggt upp en bild av hur dåligt jag kommer må av den bara för jag hört andras histories. Jag hade tänkt att åka till gymmet en sväng men jag tror jag tar det imorgon istället och kör gärnet då. Tänkte kolla vilka nya pass som börjat denna terminen. Nu sitter jag och kollar på the Bachelor :)

Hur är allt hemma? kommentera gärna mer!!




Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Sandra. Vad fina ni är på korten. Har förstått att ni fick en fin nyårshelg tillsammans och att det kändes tomt när de hade rest hem,men tänk vad ni har fått se och uppleva,det blir ett minne för livet som du skrev.I mars så kommer Anette, sedan är det inte långt kvar förran du är hemma hos oss igen.Vi längtar så.Här hemma är allt som vanligt.Var rädd om dejoch kram från oss.

2010-01-12 @ 16:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback