9 februari

Det var ju typiskt att förkylningen ska komma tillbaka. Jag har inte ritkigt tid att vara sjuk. Men när har man det? Inatt kom snön tillbaka och det har snöat sen jag gick upp i morse. Så det blir inget pass på gymmet ikväll men ibland får man se det posetivt också. Nu sparar jag både pengar och bensin! Och nåt godis följer inte med hem eller så jag kan klara mitt mål. Idag har jag och lillan lagt pussel och hon gillar det verkligen. Hon har gjort samma pussel flera gånger med enbart 25 bitar och när det är klart frågar hon glatt om hon får göra det igen. Det är skönt att vi kan göra något tillsammans istället för att hon kollar på Beuaty & The Beast 3 gånger om dagen!

Ikväll har alla olika möten och ska iväg på olika saker så jag ska försöka ta mig ut på en promenad.
Annars blir det nog en lugnt kväll som vanligt. Nu kom hunden och hoppade upp i soffan och somnade. Hon är så söt ibland. Jag kommer sakna denna konstiga, galna, tröga, dryga men underbara hund!

Nu sitter jag och kollar på resor till Washinton DC. Vi är några au pairer som vill åka. Vi får se vad vi hittar helt enkelt :)

Kommentarer
Postat av: moster Siw

Hej

Nu räcker det med snö!!

I helgen var Håkan o jag och skottade av hela altantaket, garagetaket och delar av hustaket hos din mormor o morfar. Det behövdes verkligen, garagedörrarna gick inte att stänga innan. Snön tyngde ner hela bygget. Det var ca 70-100 cm snö, det var svårt att kliva omkring i trädgården.

Det tog oss flera timmar, genomvåta och ont överallt.

Sen var det likadant med mitt hus. Så vi behöver inte gå till gymmet. Nu ska bara kroppen läka sig oxå. Vi är ju inte 25 år längre.

Så i helgen blir det väl TV-tittande, det är ju Melodifestivalen och vinter-OS börjar väl oxå, (fast det vill inte jag titta på). Kanske ska vi ut o dansa på fredag, vet inte om vi får skjuts eller ej.

Mormor o morfar hälsar, hon håller på att läsa alla dina bloggsidor, jag kör ut dom på A3-papper så hon kan se alla foton bättre.

Kramar från Moster

2010-02-10 @ 08:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback