7 februari

Helgerna går för fort. Det är redan söndag igen men jag har haft en bra helg. Idag tog jag verkligen sovmorgon och sov till 11. Efter det har jag vart på gymmet en sväng. Nu börjar allvaret och mitt nya liv. Inget mer godis eller onyttigt på vardagarna. Träna minst 3 gånger i veckan och gå minst 30 min varje dag. Jag höll det denna veckan och gick en promenad varje dag förutom torsdag. Jag ser det inte som en utmaning för jag gillar att vara ute och gå, det gäller bara att hitta tillfället till att göra det. Lillan kommer börja skolan om en månad 3 ggr i veckan och går då ca 2,5 timmar och då kommer jag gymma eller gå promenader. Det ska bli skönt att få lite egen tid. Nu håller dom på att fixa maten där uppe och göra allt klart tills super bowl börjar. Jag tror jag ska titta en stund i alla fall. Jag valde att stanna hemma ikväll för jag har knappt vart hemma på hela helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback