6 februari

Fortfarande ingen dator men det far bli en uppdatering anda. Allt ar bara bra har borta och i fredags var jag och fixade haret. Det var meningen att vi skulle farga haret mer som min naturliga harfarg och darefter lagga i lite slingor. Allt sag jatte bra ut nar vi kollade pa fargexemplet men jag kanner anda att det ar for blond. Men det blev jatte bra och jag ar nojd men en utvaxt kommer enda komma om nan vecka eller tva! Efter det blev det en god soppa ifran panera och skype med mamma. Pa kvallen akte vi och sag Dear John. Den var verkligen jatte bra och man vill inte att den skulle ta slut sa idag kopte jag faktiskt boken..

Idag har jag vart downtown och lunchat med Frida ifran Jonkoping. Vi pratade om au pair livet och om studentlivet och allt annat runt omkring. Hon hade inte vart pa cheesecake innan men det fick helt klart godkant. Efter bade en lax portion och cheesecake ville vi bada rulla darifran for vi var sa matta.

Min vardmamma fyller ar idag sa jag jobbar nu pa kvallen sa de kunde ga ut och ata. Vi kollar pa film for tillfallet men jag tror att jag ska lasa nan av bockerna istallet. Jag kopte Dear John och The Lovely Bones. Ska aka och lana The Last Song nagondag ocksa.

Imorgon ska jag till gymmet en svang och sedan luncha med nagra au pairer och pa kvallen ar det super bowl game men jag har inte riktigt bestamt vart jag ska kolla an!

Hur har helgen vart i Sverige?

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Vännen,skönt att höra att allt är bra med dig.

Gå in och kolla på din hotmail och hör av dig när du kan.



Kram

2010-02-07 @ 10:24:50
Postat av: Maria Johansson

Har du sett THe lovely bones.. Usch, ja tyckte den va läskig! haha, ja är så paranoid. Men ska baske mej se Dear John i veckan :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback