25 februari

Det är så himla härligt väder idag. Solen skiner och det är ca -7. Efter att vi lämnat C vid skolan så tog jag och P på oss lite varmare och gick ut i snön. Hon lekte mest medans jag..hör och häpna. Skottade hela garageuppfarten. Vet inte riktigt varför men när jag väl börjat kunde jag inte riktigt sluta. C har bara en halvdag idag så vi ska hämta upp henne om ca 1 timma. Då har hon med sig en kompis hem så vi ska först till Mcd och äta lunch och sen ska de leka här hemma. Ikväll ska jag till gymmet med Mel en sväng och imon är det jobb igen. Då är det ingen skola alls så jag får se vad jag och barnen hittar på. Än så länge har jag inga planer för helgen mer än att träna. Men det skönt att inte göra nåt heller. Jag vill downtown och åka skridskor i millenium park så vi får se hur det blir med det. Sen imon kväll har vi Au pair möte hos vår LCC där vi ska ha filmkväll!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback