26 februari

Jag kom precis hem ifrån vårt Au Pair möte. Som vanligt kommer alla dit, sätter sig i grupper och pratar om allt och ingenting och när vi väl skrivit in oss så åker de flesta. Men idag stannade vi ett tag. Men samtidigt tråkigt att försöka lära känna nån när det är så kort tid kvar. Med tanke på att vi har möte en gång i månaden så ses vi inte så ofta eftersom alla bor rätt utspritt.

Idag har jag haft båda barnen hemma så vi spelade spel på förmiddagen och sen åkte vi på storytime. På eftermiddagen åkte vi till Bianka på playdate. Hon har hand om 5 barn som är tvillingar på 2 månader, 2, 4 och 5 år så hon har fullt upp. Barnen lekte på bra och jag och Bianka satt med en bebis var. Han somnade i min famn och det slutade med att jag la mig på golvet och han somnade på min mage. Jag hade kunna ligga kvar där ett bra tag. Det fick mig att tänka på att Freja var så liten när jag åkte. Tänkt vad hon har växt och lärt sig nu :)

Nu är det dags att sova. Denna helgen ska jag spendera hemma i Glen Ellyn. Orkar inte åka in till Chicago så det får bli gymmet och filmkvällar!

Hur är allt hemma?
Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback