21 februari

I lördags hämtade Mel upp mig runt 9 tiden för att gå på spinning. Men när vi kom dit var det fullt så vi fick gymma istället. Men det var skönt att vara klar med träning så tidigt. Efter det åkte jag till Oakbrook och kollade lite snabbt och vid 3 tiden åkte vi downtown för att gå på Chicago Auto Show. Det var helt okey och det är kul att man vart där! På kvällen åkte vi till en bar där Nick jobbar och pratade med han :)

Idag har vi vart i kyrkan för lillan skulle sjunga. Hon var så söt där framme. Resten av dagen har jag vart iväg på en snabb shopping tur men jag hittade inget och sen hyrde jag Coco Before Chanel. Den var bra faktiskt! Snön kom tillbaka ikväll så glädjen och plusgraderna varade inte mer än en vecka. Hoppas att det inte är så illa men dom varnade på tvn.

Ska kolla klart på Brothers & Sisters och sen sova :)

Hur har helgen vart hemma?
Jag hoppas att lilla Freja hade en bra födelsedag :)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Sandra. Du skrev att ni fått snö igen, men nu är vi nog värre än ni. Från torsdag em. till söndag lunch snöade det nästan utan uppehåll, så nu tycker vi att vi har fått mer än nog. Svårt att bli av med snön. Men vi får massor av träning av att skotta bort den. I morse var det -20° och senare strålande solsken hela dagen. Nu på kvällen började det snöa igen. I fredags var vi och såg till Wille. Han gillade att vara ute och leka i snön och ville inte gå in. Vi mår bra och det mesta rullar på som vanligt. Ha det så bra och var rädd om dig! Kramar från oss.

2010-02-22 @ 19:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback