2 februari

Nu har jag kommit in i en jobbig period igen - jag kan inte sova! Men till nåt annat roligare. Min kamera funkar! Dagen har vart riktigt bra och min värdmamma har vart hemma så jag har lekt med piper och sen har vi vart iväg och fixat lite grejer. Jag behöver en ny kalender eftersom den andra blev blöt av söndagens händelse. Sen har vi städat iordning barnens rum och slängt saker som dom inte behöver längre. Nu har jag slutat och vi väntar på kina mat. Jag vill så gärna på passet ikväll men en stor blåsa har hälsat på min häl så jag får så snällt stanna hemma och istället börja kolla på Paradise nån timma tidigare..

Update: Jag kom nyss hem ifrån en skön kvällspromenad. Skoskavet gjorde grymt ont men det var så härlig luft ute. Det var lite halvsvårt att gå där det inte var plogat men det var ändå skönt med en promenad. Jag kan sätta nåt på att pappa kommer kommentera - ska du verkligen vara ute och gå så sent?

Kommentarer
Postat av: moster Siw

Näää, nu har det snöat hela natten igen! 20-25 cm nysnö. Men vid mitt garage hade det drevat igen, så där är det ca 35-40 cm. Nu är det nog dags att skotta av växthustaket igen. Behöver inget extra motionspass ikväll, fram med skyffeln bara. Nu behöver det inte komma mera snö.



Jag är bekymrad för mormor o morfar nu när det har kommit så mycket, hon ska säkert ge sej ut o skotta. Vi var där i söndags och fikade, och då var allt ok, frånsett att morfar hade ramlat igen. Jag hade skrivit ut lite sidor o tog med mej. Mormor blir alltid så glad och läser o sparar allt.



Ha det så bra, kramar från Moster



2010-02-03 @ 08:42:02
Postat av: Josephine

Heej Sandra! Ska du verkligen vara ute och gå så sent?? ;)

Hur är allt med dig? Har du inte lite bilder på din värdfamilj och lägga ut, så man får se vilka typer du bor hos? Här hemma rullar allt på, Freja springer omkring och tjoar och har sig.. jag pluggar matte och spanska. Visst är jag duktig? :D Saknar dig,puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback